Forum ma już prawie tydzień. Ruch na razie "umiarkowany".
Gorąco zachęcamy wszystkich obecnych i potencjalnych klientów do aktywności na forum, bo:
- codziennie w naszej Firmie odbieramy kilkadziesiąt maili dotyczących spraw technicznych
- reagujemy na wszystkie i staramy się to robić w rozsądnym, w miarę naszych możliwości, najkrótszym czasie
- porada techniczna trafia mailem tylko do osoby, która poprosiła nas o pomoc (a w bazie mamy kilka tysięcy klientów)
- jeżeli ktoś zgłosi problem przez forum, to też będziemy się starać udzielić wsparcia i odpowiedź umieścimy na forum
- odpowiedź przez forum daje szansę na to, że skorzysta z niej nie tylko pytający, ale większa liczba osób
- jeżeli z rozwiązania problemu skorzysta więcej niż jedna osoba - jest postęp
- kompetencja naszych klientów jest wysoka; może się zdarzyć że odpowiedzi naszemu klientowi udzieli inny nasz klient
- wymiana doświadczeń i opcja na nawiązanie kontaktów między klientami - kolejny postęp
Podsumowując - zapraszamy