Strona 1 z 1

VisiLogic - problem z instalacją

PostNapisane: Cz, 26 lis 2020, 23:44
przez kichawa
Witam.
Mam problem z instalacją oprogramowania VisiLogic v9.9.80 oraz v9.8.91. Podczas instalacji występuje błąd: "An installation support file: .../iKernel.exe could not be installed. Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.".
Program w wersji v9.8.65 instaluje się poprawnie.
Wszystkie programy instaluje na systemie Win7
Spotkał się już ktoś z podobnym błędem. Jest rozwiązanie tego problemu czy pozostaje instalacja systemu na nowo?
Dziękuję.

Re: VisiLogic - problem z instalacją

PostNapisane: Pt, 27 lis 2020, 09:42
przez Mateusz Sikorski

Re: VisiLogic - problem z instalacją

PostNapisane: Pt, 27 lis 2020, 10:17
przez kichawa
Po zastosowaniu powyższych kroków udało się zainstalować wersję 9.8.80 i działa.
Przy próbie instalacji wersji 9.8.91 pojawia się ten sam błąd co powyżej.

Re: VisiLogic - problem z instalacją

PostNapisane: Pt, 27 lis 2020, 10:25
przez Mateusz Sikorski

Re: VisiLogic - problem z instalacją

PostNapisane: So, 28 lis 2020, 10:03
przez kichawa
Wersję 9.8.90 również udało się zainstalować. Z wersją 9.8.91 nadal jest problem.

Re: VisiLogic - problem z instalacją

PostNapisane: Pn, 30 lis 2020, 10:59
przez Mateusz Sikorski

Re: VisiLogic - problem z instalacją

PostNapisane: Pn, 30 lis 2020, 20:51
przez kichawa
Sukces! Ta wersja się poprawnie zainstalowała. Dziękuję.